loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 10 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام
من با یه مرد متاهل رابطه دارم خیلی همدیگه رو دوست داریم و اینو بههمدیگه ثابت کردیم اما من دیگه نمیخوام ادامه بدم دارم دیوونه میشم چون واقعا" نمیدونم نقشم توزندگیش چیه اما نمیدونم چه جوری با دلم کنار بیام طاقت دوریشو ندارم خودشم میگهاگه بخوای این رابطه رو قطع کنی دو تامون اذیت میشیم.اما من در هر دو صورت اذیتمیشم.نمیذاره.........
تروخدا.خواهش میکنم کمکم کنید
کمکم کنید تا با دلم کنار بیام
تروخدا بهم بگید چکار کنم
از فکر وخیال دارم دیوونه میشم

 

جواب:

سلام

در این زمینه مطالب لینک زیر رو مطالعه کنید

http://moshaver41.ir/post/category/19

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 2,606
  • بازدید کلی : 50,693
  • کدهای اختصاصی