loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 40 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

برادرمن بادخترعموم نامزدکرد من هم با پسرعموم عقدکردمامابرادرم به دلیل مشکلاتی بهم زدالان یک ساله که من وپسرعموم عقدهستیم پسرعموم فردبسیارمذهبیهست ماابتدادرموردحجاب اختلافاتی داشتیم ایشان به من گفتن که بایدچادربپوشم من هم بااینکه خیلی برام سخت بودقبول کردم دراین مدت خانوادش خیلی به من کم لطف بودن دراین مدت  پسرعموم هیچ وقت به حرفم گوش نکرده معتقده که درزندگیمردبایدحرف اول روبزنه خیلی روی حجاب منواذیت میکنن بااینکه من حجابم کامله امابازگیرمیدهمیگه نبایدتوی خیابون حتی یک لحظه هم چادرت ازسرت بیفته حتی موقعی که من وپدرم وایشانباماشین بیرون بودیم به من میگفت که حتی توی ماشین هم بایدچادرسرت باشه قبلاهم به اینچیزااهمیت میدادامانه دراین حدحالابه من میگه چون حجابت اونطوری که میگم نیست بایدطلاقبگیریم خیلی لجبازه وهیچ وقت حرفموگوش نمیده منم ادامه ی این وضعیت واقعا برام سختشده احساس میکنم مشکل روانی داشته باشه البته منم برخوردهای تندی باهاش داشتم خواهشمیکنم دراسرع وقت جوابم روبدید ایا امیدی هست یا باید جدا شیم باید چیکارکنیم من واقعااز این وضعیت خسته شدم یکبارهم خانوادش میخواستن بخاطرمسئه برادرم منوطلاق بدن


 

جواب:

سلام

ایده ال نبودن حجاب همسر دلیل خوبی برای طلاقنیست و احتمال داره این مساله بهانه برای طلاق باشه یعنی ایشون ممکنه تحت تاثیرخانواده اش بخاطر مساله برادرتون بخواد به بهانه ای از شما جدا بشه و اگر اینایراد گیریها بهانه باشه در صورتی که شما کاملا به درخواست او هم در زمینه چادرعمل کنید بهانه دیگری رو مطرح خواهد کرد

لذا شما باید مطمئن بشید که بحث حجاب واقعی استیا بهانه است و راهشم اینه که هرچند براتون سخت باشه اما به صورت کامل به حرفش عملکنید و بعد ببینید اگر نسبت به چیز دیگه بهانه نگرفت معلوم می شه که نظر واقعیشاین بوده که در این صورت تنها با رعایت این مورد رابطه تون خوب می شه و وقتی اوضاعاروم شد بعدا ممکنه بتونید طبق خواست خودتون چادر سر کنید

اما اگر بازم از چیزای دیگه ایراد بی خودی گرفتمعلوم می شه که پی بهانه می گرده که شما رو طلاق بده که در این صورت کوتاه اومدنشما مشکل رو حل نمی کنه اگرم حل کنه مقطعی است مگر اینکه تصمیم بگیرید این قدرکوتاه اومدن رو ادامه بدید و در برابر بدیاش خوبی کنید که شرمنده بشه و دیگه دلشنیاد بهانه بگیره خصوصا اگر مطمئن هستید که شما رو دوست داره و این کاراش تحتتاثیر حرفای پدر مادرشه

اما در صورتی که نمی خواید یا نمی تونید دربرابر بهانه گیریهاش کوتاه بیایید در مرحله اول با خودش صحبت کنید و موارد مختلفرو بهش تذکر بدید تا بلکه به خودش بیاد و رفتارش رو اصلاح کنه در مرحله بعد اگررفتارش درست نشد با پدر مادرتون صحبت کنید که با او و پدر مادرش حرف بزنن تا مسالهحل بشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 573
  • بازدید سال : 3,049
  • بازدید کلی : 51,136
  • کدهای اختصاصی