loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 31 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من چند سال پیش ازدواج کردم وبعد از6ماه متوجه شدمطرفم اصلا احساس مسئولیتی نسبت به زندگی نداره وخواستم زجدابشم خانواده نذاشتن گفتندرست میشه تا اینکه بلاخره جدا شدم ما همیشه از هم جدابودیم وخدا روشکر که عروسی نکردیمبه همین خاطر نسبت به همه پسرا بدبین شدم تا اینکه باپسری اشنا شدم که ازهمه لحاظ مردهو جذبه وشخصیتش واقعا مردونه است وقراره باهم ازدواج کنیم اما از ازدواج اولم اطلاعینداره اگه بفهمه محاله باهام ازدواج کنه.من اگه اونو ازدست بدم داغون میشم تو روخدانگید که باید بهش بگم چون من فقط اسمن ازدواج کرده بودم وهمیشه تنها بودم بهمین خاطرخودم فکر نمیکردم متاهلم .فقط بهم دلداری بدید که چیکار کنم . نمیخوام زندگیم داغونبشه  


 

جواب:

سلام

اینکه می گم چنین مواردی گفته بشه بخاطر اینهکه ازدواج ریسک داره و ممکنه اخرش جدایی باشه ولی در صورتی که ریسک نگفتن رو قبولکنی نه تنها می گم نگو بلکه راهکار هم بهت نشون می دم:

اگر می خوای چیزی نگی راهش اینه که: در مرحلهاول خودت بهش چیزی نگی و به اطرافیان هم سفارش کنی حرفی نزنن و سعی کنی حتیالامکان هرچه دیرتر بفهمه و در این فاصله با اعمال و رفتار و برخوردات حسابی خودتوتوی دلش جا کنی تا وقتی که فهمید نتونه ازت دل بکنه البته اگر می دونی حتما میفهمه بهتره قبل عروسی بفهمه که اگر طلاقت داد لااقل دختریت رو از دست نداده باشی وخسارتت کمتر بشه

در مرحله بعد هم وقتی فهمید در مورد علت مخفیکاری بهش بگو: حقیقت اینه که عاشقت شدم و نمی خواستم از دستت بدم، من می دونم اشتباهکردم اما به قیمت به دست اوردن تو می ارزید که این کار رو بکنم

اگر گفت: چرا دیگران نگفتند بگو من نذاشتم واونا تقصیری ندارن و اگر می خوای مجازات کنی منو مجازات کن و بعدم بهش بگو که منبا تمام عشقم در اختیار تو ام هر کاری که می خوای بکنی انجام بده

اگر این طور احساسی برخورد کنی و در برابر عکسالعمل منفیش واکنش نشون ندی امکان داره بعد از بر اشفتگی و ناراحتی اروم بشه و ازاین مساله بگذره

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 3,033
  • بازدید کلی : 51,120
  • کدهای اختصاصی