loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 16 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سلام

من یه سوال دارم که دوست دارم دوستان در موردنظر بدن . می خواستن بدونم اونایی که ازدواج کردن موقع ازدواجشون هیچ چی شک وتردید نداشتن؟اخه من خودم در استانه ازدواجم و کمی شک دارم هنوز ! می خوام بدونمبقیه هم همین طور بودن یا نه؟ اونا هم که ازدواج نکرده  اند بگن اگر شک و تردید داشته باشن جلو می رنیا نه؟ ممنون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 3,071
  • بازدید کلی : 51,158
  • کدهای اختصاصی