loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 9 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من 5ماهه عقد کردم و با نامزدم 2سال اختلاف داریمکه من از ایشون بزرگم ازلحاظ مالی و فرهنگی ما بهتریم نامزدم آدمه خسیسیه خانوادشمدسته کمی از اون ندارن در مورد رفتارهاشم واقعا خسته ام کرده نه میاد نه بیرون میبرهنه به فکر اینه که من چی لازم دارم بازبونم هم میخوام ولی نه میشنوم احساس می کنم بهمعلاقه ای نداره برعکس شده ما خانواده ی پسریم اونا دختر از ما انتظار دارن الان 1ماههباهم حرف نمی زنیم و بدتر این که برام حرف درست کردن مامانش تا حالا هرچیمیگفتن به خاطر زندگیم چی به خانواده هم نمی گفتمتا بدتر نشه از این هم که هست از چشم خانوادم نیفته



 

جواب:

 سلام

امکان داره اصل مشکل شما با همسرتون به علاقهبرگرده یعنی اینکه برای شما خرج نمی کنه و به نیازهای شما توجه نمی کنه و شما روبیرون نمی بره ممکنه از کمی علاقه ایشون به شما ناشی بشه بخاطر اینکه کسی که طرفشرو دوست داره این کارها رو براش انجام می ده

عدم علاقه دو صورت می تونه داشته باشه یکیاینکه علاقه اش تدریجا در طول دوران نامزدی کم شده باشه دوم اینکه از ابتدا علاقهنداشته

اگر اولی باشه باید ببینید ایا رفتارهای شماسبب این مساله شده یا اینکه دل ایشون به دلیل دیگری از شما دور شده

اگرم دومی باشه و از اول به شما علاقه نداشتهباید سعی کنید جذابیتهای خودتون رو براش زیاد کنید و اون طوری که او می خواد رفتارکنید و از کارهایی که خوشش نمیاد خودداری کنید تا محبت شما در دلش بشینه تا درنتیجه اون طوری که شما می خواید با شما رفتار کنه

نگید که اگر او کم محلی کنه و من طرفش برم بااین کار به او جایزه می دم چون عرض می کنم : این درسته که در ظاهر شما به او محبتمی کنید اما شما در حقیقت با این کار اونو به طرف خودتون جلب می کنید و نتیجه اشبه صورت اظهار محبت و توجه به خود شما بر خواهد گشت  

لذا لازمه شما با همسرتون صحبت کنید و ببینیدکه مشکل از کجا است و چه چیز سبب شده که احتمالا به شما علاقه نداشته باشه یااینکه چه چیز علاقه اش رو به شما کم کرده و برای از بین بردنش اقدام کنید

در مورد خساست هم یه جمله عرض می کنم: خسیسبودن کمابیش در افراد متاهل هست و در عین حال زندگی بدی هم ندارند مشکل در جاییایجاد می شه که خساست به حدی زیاد باشه که برای طرفش قابل تحمل نیست بنا بر ایناگر خساستش به حدی نیست که در زندگی مشترک قابل تحمل نباشه مشکل چندانی برای شماایجاد نخواهد کرد

البته اگر نمی دونید خساستش چقدره می تونید دراین زمینه باهاش صحبت کنید و ببینید که نظرش در مورد تامین نیازها و خواسته هایمالی شما در زندگی چیه و تا چه حد حاضره اونا رو بر اورده کنه

موفقباشید  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 598
  • بازدید سال : 3,074
  • بازدید کلی : 51,161
  • کدهای اختصاصی