loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 19 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دختری 29 ساله هستم توی یکی از شهرهایبزرگ دانشجو هستم. من نمیگم زیبا هستم ظاهر معمولی دارم و مسلما همه خوششون نمیاد همینطورمسلما نوع پوشش یا رفتار من هم مورد پسند همه نیست. مسلما هیچکس اینطور نیست بالاخرهیک سری دوست دارند همسرشون چادری باشه یک سری دوست دارند قرتی باشه یک سری هم میخوانکه معمولی باشه. من هم معمولیم بنابراین مسلما مورد پسند همه نیستم اما تعجبم از اینهکه در این مدت یعنی نوع رفتار و ظاهر من برای هیچکس جذاب نبوده؟ کسانی که دنبال یکهمچین دختری باشن؟من از دوستان دخترم مستقیم راجع به علت این مسئله نپرسیدم اما درکل میگن اخلاقت خوبه بهرحال کسایی که آدمو میشناسن ممکنه به خاطر رودوایسی همه چیوبه آدم نگن. حتی چندین بار پیش اومده که بعضی از پسرها هم بهم گفتن خیلی خانوم و باشخصیتی و ... ولی با این وجود نمیدونم مشکل از چیه که هیچ پسری ازم خواستگاری نکرده؟تعجبم از همینه که یعنی ظاهر اخلاق و پوشش من با معیارهای هیچکدوم از همکلاسیهام همخوانینداره؟؟ نمیدونم آیا من زیادی سنگین برخورد می کنم و به اونها فرصت ابراز علاقه نمیدهم و بقیه دخترها بلدند جریان را به سمتی که میخوان بکشن؟ البته همونطور که گفتم مناین طوری نیستم که با پسرها خشن برخورد کنم اتفاقا خیلی معمولی رفتار می کنم اما خیلیرسمی و مودبانه نمیدونم شاید مشکل اینه که من نه اینوری هستم نه اونوری یعنی نه چادریهستم که مذهبی ها بپسندند نه اهل دوست شدن با پسرها که اونطرفیها بپسندن اما خوب مناین دو دسته پسرها را هم نمیخوام یعنی من هم میخوام خواستگارم یک پسری باشه که سالمباشه اما زیاد هم مذهبی نباشه مثل خودم یعنی از این پسرها وجود نداره؟؟

 

جواب:

سلام

با توجه به اینکه قیافه و ظاهر سلیقه ایاست - خصوصا با توجه به اینکه می گید ظاهرتون معمولیاست- ممکنه ظاهر شما طبق سلیقه هم کلاسی ها تون نباشه یا اینکه ممکنه مشکل ازقیافه شما هم نباشه یعنی قیافه شما رو بپسندند اما پسرها بخاطر سنتون ترجیح بدن کهسراغ دخترای کم سن تر برن

به هر حال این ناراحتی و چرا چرا کردنمشکلی رو حل نمی کنه و بلکه باعث افسردگی بیشتر شما می شه و لذا شما سعی کنیدزمینه ازدواجتون رو فراهم کنید حتی اگر از هم کلاسیهاتون نباشه بنا بر این ازمطالب قسمت همسریابیدختران استفاده کنید و همچنین اگرم کسی که پایین تربود به خواستگاری شما اومد تا حد ممکن کوتاه بیایید تا بتونید ازدواج کنید بخاطراینکه اگر یه خورده دیگه سن شما بالاتر بره شاید اصلا نتونید ازدواج کنید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 3,009
  • بازدید کلی : 51,096
  • کدهای اختصاصی