loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 16 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

25سالمه ودارم طلاق میگیرم.نزدیک دوماهه کهاومدم منزل پدرم.یک ماهی میشه که میرم سرکار.یکی ازهمکارام که همسروبجه نیزدارد علاقهی شدیدی به من پیداکرده است.من هم چون چندوقته تنهام احساس میکنم مرد خوبیه.چون ازهمهلحاظ درکم میکنه.اخلاقش خیلی عالیه.هرروزبه من زنگ یاپیام میده.دوستم داره ومنم دوستشدارم ولی بهش نگفتم.مردایده الیه.موندم چیکارکنم.ادامه بدم یاتموم کنم.ولی خیلی بهشعادت کردم.ازیه طرف هم هرروزمیبینمش.خواهش میکنم بگین چیکارکنم.من توزندگی خیلی کمبودداشتم

 

جواب :

سلام

وضعیت خطرناکی داری نیاز عاطفی داری و اینممکنه کار دستت بده و خدای نکرده کارتون به رابطه بدنی بکشه و بعدا دچار احساسگناه شدید بشی خصوصا که قاعدتا نمی خوای در اینده باهاش ازدواج کنی و همسر دومشبشی بنا بر این رابطه ای که معلومه اخرش جداییه رو هرچه زودتر تموم کنی بهتره

بلکه حتی اگر هم بخوای زنش بشی این رابطهخطرناکه به خاطر اینکه ممکنه خدای نکرده به رابطه جنسی برسی و بهش حروم بشی بخاطراینکه زنا با زن شوهر دار یا زنی که در عده طلاقه باعث می شه که زن و مرد حرامابدی بشن و هرگز نتونن با هم ازدواج کنند

بلکه حتی اگرم به رابطه جنسی نرسید اما رابطهبدنی پیدا کنید هم بازم نقطه ضعف تو است چون پاکی تو زیر سوال می ره و اون فکر میکنه عفیفه نیستی  

شاید بگی که به هیچ وجه رابطه ما بدنی نخواهدشد به شما عرض می کنم وقتی عشق شدید شد دیگه نمی تونی بگی نمی شه علاوه بر اینکهمواردی بوده که زن بخاطر نیاز عاطفی وارد رابطه شده و اصلا فکرش رو هم نمی کرده کهاین رابطه بدنی بشه اما شده و در نهایت با یک دنیا احساس گناه تنها مونده

بنا بر این به صلاحته که تا بیشتر وابسته نشدیهرگونه رابطه رو  - لا اقل تا وقتی که عدهطلاقت تموم نشده- باهاش قطع کنی و ازش دور بشی

موفق باشید

برچسب ها مشاوره : دو راهی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 2,968
  • بازدید کلی : 51,055
  • کدهای اختصاصی