loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 7 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من یه دختر بیستو دو سالم با پسر عمم چند سالی هست که دوستیم. خانواده ها هم می دونن .از اولم به قصدازدواج بوده .وابستگی زیادی نسبت بهش پیدا کردم متاسفانه من ارث چاقی دارم و پسر عمماز چاقی بدش می یاد و چون احتمالا بعد از بچه دار شدن مثل خواهرم چاق می شم اون گفتهاصلا بچه نمی خواد چون نمی خواد من چاق شم .ولی من هیچ وقت به زندگی بدون بچه فکر نکردمو دوست دارم بچه داشته باشم . و دوست هم ندارم چاق شم از وقتی که فهمیدم این قدر رویچاقی حساسه !. حالا نمی دونم فعلا از این بحث بگذرم یا سعی کنم باهاش به تفاهم برسم.میگم شاید نظرت عوض میشه ولی میگه نه عوض نمیشه در حدی مطمئنه که ترجیح می ده عملپیشگیری دائم انجام بده !لطفا راهنماییم کنید ممنون از زحماتتون


 

جواب:

سلام

اگر شما هممثل ایشون بچه نمی خواستی می شد گفت که با توافق بر بچه دار نشدن شما، احتمال چاقیتون منتفیه اما وقتی که شما دلت بچه می خواد حتی اگر قول بدی بچه نخواهی نمی شهگفت سر قولت خواهی موند، چون ممکنه بعد چند سال، بی بچه بودن به شدت ازارت بده وبه همین خاطر تحملت تموم بشه و حتی به جدایی راضی بشی تا بلکه با ازدواج دوم بچهدار بشی 

بنا بر ایناین مساله رو باید قبل ازدواج حل کنی و بهترین راه حلش هم اینه که موافقتش رو برایبچه دار شدن جلب کنی و تو هم قول بدی با رژیم غذایی زیر نظر پزشک تغذیه، خودتولاغر نگه داری و از چاق شدنت جلوگیری کنی

البته اگر وضعیتبدنی شما طوریه که به تشخیص پزشک با رژیم غذایی نمی تونی وزنت رو کنترل کنی یااینکه طرفت بخاطر اینکه احتمال می ده بعدا نتونی یا نخوای رژیم غذایی رو رعایت کنیو چاق بشی ، به طور کلی با بچه دار شدنتون مخالفت کنه و به هیچ وجه نپذیره در اینصورت قبول ازدواج با ایشون ریسک داره چون ممکنه بعدا نتونی تحمل کنی و کم بیاری    

موفق باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 2,550
  • بازدید کلی : 50,637
  • کدهای اختصاصی