loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 11 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

دختری هستم که حدود دو سال و نیم پیش با پسری ازهم دانشگاهی های سابقم آشنا شدم مدت آشنایی ما بیشتر از 6 ماه طول نکشید و من با آشناییبیشتر با او متوجه شدم از لحاظ فرهنگ ، خانوادگی ، اعتقادی - مذهبی سنخیتی با هم نداریماحساس می کردم بیشتر حرفاش دروغ و مرا به خاطر موقعیت خونوادگیم می خوات گاهی گاه بهطور غیر مستقیم مسائل سکس و جنسی را پیش می کشید ولی من به او می فهماندم که از اینحرفا بیزارم بعد از کلی فکر و کلنجار رفتن با خود علی رغم اینکه دوستش داشتم روابطمرا با او قطع کردم ولی گاه به گاه جویای حالم می شد و من گاهی جوابش میدادم اما بعداز این مدت دوباره وارد زندگی ام شده و البته شروع کننده رابطه هم خودم بودم من بخاطرعلاقه ام با او حرف زدم و متاسفانه به طور مستقیم به او ابراز علاقه کردم مطمئنم اودر حال حاضر شرایط ازدواج را ندارد و من هم احساس می کنم دارم اشتباه می کنم خواهشمی کنم راهنمایم کنید چطور برای همیشه فراموشش کنم و به او بفهمانم اشتباه کرده اماینبار از خشمش می ترسم برام دعا کنید و راهنماییم نمایید یه دنیا ممنون

 

جواب :

سلام

وقتی که شما رو برای ازدواج نمی خواد شروع کردنرابطه با او کاملا اشتباهه و مساوی با سو استفاده از شما است چون اون که متوجه شدهشما دوستش دارید طاقچه بالا می ذاره و ممکنه به شرطی با ادامه رابطه موافقت کنه کهشما به خواسته های نادرستش تن بدید

شما برای اینکه فراموشش کنید مطلب زیر روبخونید

 http://moshaver41.ir/post/183

برای قطع ارتباط و در امان موندن از خشمش دوکار بکنید اول اینکه یواش یواش ازش دور بشید تا یک دفعه بر اشفته نشه و خدای نکردهبه شما لطمه ای وارد کنه و دوم اینکه ارتباط رو به بهانه های مختلف کم کنید و نگیدکه اشتباه کردید چون ممکنه بگه مگه من مسخره تو ام که هر وقت بخوای بیایی و هر وقتبخوای بری اما اگه به صورتی بهانه بیارید که فکر کنه شما می خوای ادامه بدید اماعوامل خارجی مانع ادامه رابطه است در این صورت از شما ناراحت نخواهد شد خصوصا اگردر ظاهر هم اظهار علاقه به ادامه رابطه کنید و با اظهار تاسف شدید ازش جدا بشید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 3,194
  • بازدید کلی : 51,281
  • کدهای اختصاصی