loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 11 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من و همسرم همسن و 28 سال داریم و مدت 5 سال هستکه با هم ازدواج کردیم. طی یک سال و نیم گذشته مشککلات ما خیلی زیاد شده و تقریبا روزهایبد و دعوا توی خونمون خیلی زیاد بوده. همسرم به فردی عصبی که سیگار میکشه تبدیل شدهو هر حرف من براش معنی و مفهوم منفی داره . ایشون عصبانی که میشه منو کتک می زنه وبعد هم چون من خیلی دوستش دارم باز می رم طرفش و دلم نمی اد بذارم غصه بخوره. چند ماهپیش به خاطر همین کتک زدن ها رفتم درخواست طلاق دادم و به قهر رفتم منزل پدر. بعد ازگذشت یک ماه با واسطه خانواده من و درخواست ایشون باز آشتی کردیم و واقعا هم دلمونبرای هم تنگ شده بود اما عید که به سفر شمال رفته بودیم متوجه شدم توی اون دوره بایه دختر خانم آشنا شده و دوست هستن. خیلی ناراحت شدم و کلی دعوا کردیم و ایشون گفتکه اگه اخلاق های بدم رو کنار بذارم مثلا بهش گیر ندم دیگه این کار رو نمی کنه. امااز بعد از این قضیه کاملا عصبی هست که چرا من متوجه شدم و دائم بد خلقی می کنه ایشونظاهرا دیگه با اون دختر خانم رابطه نداره اما وقتی درباره این موضوع صحبت می کنیمهیچ تضمینی نمی ده که تکرار نمیشه میگه اون توی یه شرایط خاص اتفاق افتاد که شما منو تنهاگذاشتی. تقریبا هیچ اطمینانی نمی ده که قرار نیست تکرار بشه والبته هیچ عذرخواهیهم بابت این اتفاق نکرد درصورتی که من کوچکترین کار اشتباه رو هم که بکنم بایدبابتش عذر خواهی کنم. حالا من مشکلی که دارم این هست که اصلا نمی تونم قضیه رابطهایشون رو با فرد دیگه ای فراموش کنم . از سیگار کشیدنش ناراحتم. از عصبی بودنشخسته ام. اما مشکل عجیبی که دارم این هست که با همه این بد خلقی ها علی رغم اینکهخیلی هم اذیت می شم نمی تونم ازش دست بکشم و احساس می کنم بدون اون واقعا زندگیمعنی نداره برام و از طرفی هم دیگه اون علاقه قلبی سابق رو ندارم. حالا تصمیمگرفتم چند وقتی بهش گیر ندم تا خودش تصمیم بگیره که هم موضوع سیگار و هم روابطدیگرش رو اصلاح کنه. می خواستم بدون تو این شرایط من باید چه کار کنم. چقدر بایدبهش محبت کنم با توجه به اینکه ایشون فوق العاده احساساتی هستن و چطور باید باخودم کنار بیام این رو هم بگم که همه کارایی که می کنم براش مفهوم بد داره اگهحرفی رو پیش کسی بزنم حتی پیش مادرشون میگن با منظور گفتی هر چی هم که بگم شوخیبوده قبول نمی کنه تقریبا حساسیت خیلی زیادی به کارای من پیدا کرده از لطف شماسپاسگزارم همیشه مشاوره هایی که به دیگران می دید رو می خونم واقعا کاربردی هست


 

جواب:

سلام

به عنوان اولین قدم تصمیم درستی گرفته اید کهمی خواید بهش گیر ندید چون با این کار اروم می شه و عصبانیتش هم کم می شه اما اینکافی نیست بلکه باید سعی کنید علل عصبانیتش رو رفع کنید

در مورد اینکه می خواید سراغ کس دیگه نره، عرضمی کنم: لازمه علاوه بر گیر ندادن به او، با بهتر و محبت امیز تر کردن رابطه و انجامخواسته های او و جلب رضایتمندی او در زمینه رابطه زناشویی، سعی کنید زندگی رو گرمکنید، این کار قطعا در تمایلش برای رفتن به سوی غیر شما تاثیر داره یعنی تمایلش رواز بین می بره یا خیلی کمش می کنه، چون بسیاری از مردهایی که سراغ رابطه می رن بخاطرسرد بودن رابطه با همسر یا اختلاف خانوادگی این کار رو می کنند و در مورد همسر شمابا توجه به اینکه این ارتباط در زمانی که قهر و از هم جدا بودید برقرار شده می شه حدسزد که علت اصلی همین مساله بوده پس وقتی که رابطه اش با شما خوب بشه، ارامش پیدامی کنه و به سوی زن دیگه نخواهد کرد، مگر اینکه علت دوست شدنش فقط جدایی از شمانبوده باشه بلکه اون زن هم با حرکات و رفتارها و برخوردهاش او رو جذب کرده باشه یااینکه او از کسانی باشه که به دلیل ارتباطات زیاد قبل ازدواج یا دیدن صورتها واندامهای زیبا در فیلمها تنوع طلب شده باشه که در این صورت گرم کردن و خوب کردن رابطهتمایلش رو به غیر شما کم می کنه اما معلوم نیست بتونه این تمایل رو از بین ببره

شاید بپرسید: اگر علت ارتباطش شیطونی زن دیگهیا تنوع طلبی باشه، می شه کاری کرد یا نه؟ جوابش اینه که اگر برقراری ارتباط تقصیراون زن باشه و مرد توان مقاومت در برابر چنین زنانی رو نداشته باشه، یکی از راههااینه که اگر مرد می تونه خودشو از محیطی که این نوع زنها هستند دور کنه اگرم درچنین محیطی هست نذاره از اول بهش نزدیک بشن تا بخوان صمیمی شده و دلش رو ببرن و کاردستش بدن

اگرم علت اینه که اون بخاطر ارتباطات یا دیدنعکس و فیلم تنوع طلب شده در این صورت برای اینکه توان خویشتن داریش رو بالا ببره ووسوسه نشه تا طرف زنهای دیگه بره دو کار می تونه انجام بده اولا: چشمش رو ازنامحرم و فیلم و عکس بپوشونه تا تحریک نشه و ثانیا سعی کنه در جایی که زن هست حضورمستمر نداشته باشه   

در مورد سیگار کشیدنش هم عرض می کنم: اگر معتادبه سیگار شده باشه ترک سیگار شاید به این زودی ممگن نباشه و به زمان زیادتری نیازداشته باشه لذا در این مورد عجله نکنید و سعی کنید تدریجا تشویقش کنید که سیگارنکشه البته اینو حتمی بدونید که اگر ارتباطتون خوب بشه تاثیر گذاری شما روی اوبیشتر می شه و بهتر حرف شما رو در زمینه ترک سیگار گوش می کنه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 2,991
  • بازدید کلی : 51,078
  • کدهای اختصاصی