loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 18 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

پسری هستم 24 سالهمدت یک سال و نیم هست عقد کردم من خیلی خانمم رو دوست دارم و همه جوره بهش تونستم ثابتکنم و خودش هم قبول داره . مشکل من اینه که من دارم شک میکنم که اونم منو بخواد تاحالا تا ازش نپرسیدم نگفته که منو دوست داره یعنی باید خودم ازش بپرسم به اجبار تابگه. درضمن دختر عمه ام هست و نظرش اینه که خانواده هامون اجازه ندادن نامزد باشیمو بهتر همدیگه رو بشناسیم منم قبول دارم ولی الان دیگه از این حرفها گذشته میخوام بهشبگم که اگه واقعا منو دوست نداری بگو . منی خیلی دوستش دارم ولی با اخلاق و رفتار اونهر کی دیگه هم جای من بود مطمین هستم شک میکرد از همه نظر هم سرد هست. لطفا راهنماییکنید .زودتر تکلیفمو بدونم

 

جواب :

سلام

اگر رفتار وبرخورد سرد اون فقط منحصر به شما باشه خصوصا اگر سردیش به صورت تدریجی از بعد عقد ایجادشده باشه می تونه نشان دهنده این باشه که احتمالا کشش عاطفی او به شما کمه  

اینم که گفته مافرصت شناخت بیشتر همدیگه رو نداشتیم این احتمال رو تایید می کنه یعنی احتمالا منظورشاینه که اگه دوران نامزدی داشتیم من تو رو بیشتر می شناختم بهتر می تونستم تصمیمبگیرم و شایدم تو رو انتخاب نمی کردم

به عبارت دیگهممکنه می خواد بگه اگه قبل ازدواج شما رو اون طوری که الان می شناسه می شناخت شایدازدواج با شما رو قبول نمی کرد  

پس با این دونشونه می شه حدس زد با توجه به شناختی که در این مدت از شما پیدا کرده دلبستگیش بهشما یا اصلا از اول زیاد نشده و یا اینکه اگه اول زیاد بوده تدریجا کم شده یعنیاگه از اول سرد بوده معلوم می شه شما از ابتدا نتونستید وارد دلش بشید و اگرم بعداسرد شده نشونه اینه که وقتی شما رو بیشتر شناخته شوق و ذوق قلبیش به شما کم و کمترشده

پس باید بگم کهشک شما به جاست و اون احتمالا دلش با شما نیست و علل مختلفی ممکنه داشته باشه ازجمله اینکه: شاید ویژگیهای فکری شخصیتی و... شما با خصوصیات یک همسر ایده ال - که درتصورش داشته- تطابق نداره یعنی ممکنه شما غیر از اونی بودید که او انتظارش روداشته.

یا ممکنه علتاین باشه که نقائصی در اخلاق و رفتار یا شخصیت شما می بینه که نمی ذاره به شما دلببنده

راه برخورد بااین مشکل این نیست که بهش بگید که شما رو دوست داره یا نه و اگه گفت دوستت ندارماز هم جدا بشید، بلکه راه درست اینه که علت سردیش مورد بررسی قرار بگیره و حتی اگهلازم دیدید پیش مشاور برید تا بفهمید که چه چیز باعث شده که او نسبت به شما سردباشه و اگه مطمئن شدید علت سردیش اینه که دلبستگیش به شما کمه، اول بررسی کنید علتاینکه جذب شما نشده چیه؟ و در مرحله بعد در صورت امکان سعی کنید که با رفع اون علت،دل همسرتون رو به دست بیارید

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 2,975
  • بازدید کلی : 51,062
  • کدهای اختصاصی