loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 19 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام
نحوه اشنایی من با پسری از طریق اینترنت بوده و بهم علاقهمند شدیم، راستشو بخواین من از نحوه اشناییمون خوشم نمیاد چون اهل این نوع رابطهها نبودم و حالا میخوام از این حالت خارج بشه و حضوری همدیگرو ببینیم که اگه در برخورداول همدیگرو نپسندیدیم رابطه رو تمومش کنیم، از طرف دیگه احساس میکنم چون رابطهصرفا تلفنیه و این اقا منو نمیبینه رابطمون داره خیلی کم رنگ میشه و ازم دور شده،ولی به چند تا مشکل برخوردم.اول اینکه اون خیلی درگیری شغلی داره و هرچی بهش میگمبهتره همدیگرو از نزدیک ببینیم مدام جواب میده فعلا درگیرم ولی ردیفش میکنم و اصلابه فکرش نیست و منم از ادامه رابطه به این صورت خسته شدم یه جورایی افسردهشدم،مشکل دوم خونواده من هستن که عقایدی کاملا مخالف با دوستی پسرو دختر دارن و تواین موارد خیلی سخت گیرن،چه برسه به این که بخوان با دیدار دخترو پسری که مخصوصااز طریق اینترنت اشنا شدن کنار بیان،من میدونم نحوه اشناییم اشتباه و از اینمیترسم که بعد ها مورد سرکوفت خود پسر قرار بگیرم که تو میتونستی با فرد دیگه ای هماز طریق اینترنت رابطه داشته باشی درصورتی که اصلا این جوری نبوده و این اقا اولینفردی هست که باهاش اشنا شدم،میخواستم ازتون بپرسم من به چه صورت میتونم این اقا روراضی کنم که ببینمش؟؟چون مدام طفره میره و از ادامه رابطه به صورت تلفنی شکایتینداره و منم نمیخوام واسه راضی کردنش بگم یا ملاقات حضوری یا قطع رابطه!!!چون هممیدونم خیلی درگیره و هم نمیخوام از دستش بدم،نمیخوام این ریسکو انجام بدم،از طرفینمیخوام دیدارمون تو شهر خودم باشه و میخوام جای دیگه ای ایشون رو ببینم ،ایندرسته؟؟ راستش من واسه ابروم خیلی ارزش قائلم و هم از این بابت نگرانم و هم به شدتاز خونوادم میترسم که اگه بفهمن چه عکس العملی نشون میدن،لطفا کمکم کنید

 

جواب :

سلام

مطلب عجیبیه چون معمولا قیافه دختر برای پسرها مهم تره پس اینکهاینجا اون پسر از ملاقات طفره می ره احتمال داره بخاطر نقصی باشه که در ظاهرش هستو شاید علت طفره رفتنش این باشه که شدت وابستگی شما رو به خودش بیشتر کنه و بعد کهشما اونو دیدید به خاطر عشق از نقص جسمانیش صرف نظر کنید

دیگه اینکه تصور می کنم عشق شما به اون بیشتر از عشق اون بهشما باشه چون شما دارید کوتاه میایید و برای از دستش ندید تهدید به قطع رابطه نمیکنید و اونم اینو فهمیده و به همین خاطر به راحتی اراده خودشو به شما تحمیل می کنهو این اصلا خوب نیست چون دختر مطلوبه و باید ناز کنه به طوری که پسر برای به دستاوردنش هرکاری که اون می گه بکنه و نازش رو بکشه یعنی اگه دختر رو بخواد ملاقات ودیدن که چیزی نیست اگه دختر گفت من دیگه صلاح نمی دونم رابطه رو ادامه بدیم اگهمنو می خوای با خونواده ات خواستگاری بیا اون قبول کنه

اما اگه بر عکس بشه و دختر طالب بشه نحوه ادامه رو پسرتعیین می کنه نه دختر و به راحتی از اقدام رسمی و خواستگاری طفره می ره و به عبارتدیگه دختر رو تا هرکجا می خواد دنبال خودش می کشه و حتی ممکنه که اصلا قصد ازدواجنداشته باشه و بعد سو استفاده به راحتی ولش کنه و اونو با عشق بی سر انجام تنهابذاره که نمونه زیادی از این نوع دختر وجود داره

پس به نظر من شما اگه می خوای یک دفعه چشم باز نکنی و ببینیکه حسابی رو دست خوردی و فقط یه دل عاشق برات مونده که باید تا مدتها رنج بکشی ازعشق خلاصش کنی

برای اینکه این حالت رو نبینی بهش نگو که همو ملاقات کنیمبهش بگو  رابطه تا همین جا کافیه و اگه منومی خوای به مادرت بگو که به خونه ما زنگ بزنه و قرار بذاره و بیا خواستگاری

اینو مطمئن باش اگه اون تو رو بخواد نه نمی گه ولی اگه گفتتا وقتی خواستگاری بیام رابطه تلفنی رو ادامه بدیم بگو خطرناکه چون هرچی ادامهبدیم وابسته تر می شیم و اگه نتونیم ازدواج کنیم باید رنج بسیار برای فراموشیهمدیگه بکشیم

اگه رابطه رو قطع کنی و اون تو رو بخواد و بیاد جلو وازدواج کنی احتمال اینکه بعدا بهت بگه تو اهل دوستی اینترنتی بودی خیلی کمتره چونمی فهمه که تو حتی برای ازدواج تا حد محدودی راضی به دوستی شدی

اگه موافقت کرد بیاد خونواده اش می تونن یه طور نحوه اشناییبا شما رو بگن که خونواده شما متوجه نشن که از راه اینترنت بوده مثل اینکه بگندختر شما رو در فلان جا دیدیم یا از اشناهای ما که در محله شما است معرفی کردهو...

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 2,981
  • بازدید کلی : 51,068
  • کدهای اختصاصی