loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

دختری 28 ساله هستم(احساساتی). خواستگاری با من تماس گرفت ومن ترجیح دادم اول تلفنی با پسر(35ساله) صحبت کنم بعد اجازه بدم بیان خواستگاری(الانمیفهمم اشتباه کردم).از 1 جلسه که گذشت و اون درخواست کرد که بیشتر صحبت کنیم. من خانوادهام را در جریان قرار دادم. چند بار تلفنی و حضوری (بیرون با رعایت حدود)صحبت کردیم.با توجه به سنم از یه سری ملاکام کوتاه امدم و دیدم شرایطمون تقریبا شبیه (گرچه مناز بیشتر جنبه ها از اون بالاترم). مهرش هم به دلم نشست.هر بار از من نظرم رو میپرسیدمیگفتم مهرتون به دلم نشسته اما اصلا نمیتونم الان تصمیم نهایی رو بگیرم(به نظرم نبایداین رو میگفتم چون اون میگفت من میدونم نظرتون مثبته!!! و احتمالا به قول شما شروعکرد به صاقچه بالا گذاشتن!) البته اونم نظرش همین بود . در اخرین تماسمون یه مسیج بهشدادم و ازش خواستم با خانواده بیاد خواستگاری تا خانواده ها با هم اشنا شن و نظر اونوخواستم .(میدونم پیامم به دستش رسیده) .الان 1هفته هست که هیچ تماسی نگرفته و جوابمرو هم نداده.قبلا 3 یا 4 روزی یه بار تماس میگرفت. از یه طریقی متوجه شدم هیچ مشکلخاصی هم براش پیش نیومده. من توی این یک هفته کلی مقاله و یه کتاب راجع به ازدواج ومردها و این مسایل خوندم تا اینکه با اینجا اشنا شدم.از اونجایی که مقداری بهش علاقهمند شدم و از اونطرف بهم هم برخورده که جوابم رو نداده و اینکه الان احساس ناراحتیشدید دارم ،نمیدونم چه کار کنم. انتظار خسته ام کرده از اونطرف نمیخوام غرورمو بشکنمو بهش زنگ بزنم. به نظرتون دیگه من رو نمیخواد و شروع کنم به فراموش کردنش(به قول شماتنفر ازش) یا هنوز منتظرش باشم؟ممنون

 

جواب :

سلام

شما یه خورده خرابکاری کردید با تماس مستقیم بیشتر خرابشنکنید و به نظر من عجله نکنید و یه مدت تماس نگیرید چون ممکنه نیاز به مشورت بیشترداره تا برای خواستگاری بیاد یا مشکل دیگه ای در خانواده برای اومدن داشته باشه

بعد یه مدت اگه نیومد و خواستید که برای خواستگاری بیاد شمادر صورتی که می تونید همون کاری رو که سر شما اورد شما سر خودش بیارید یعنی جذبش کنیدمنتها از راه غیر مستقیم تا مقداری که تمایل به خواستگاری رسمی پیدا کنه به این صورتکه به یه بهانه ای باهاش تماس بگیرید مثلا باهاش تماس بگیرید و بگید ببخشید اشتباهشد جای دیگه رو میخواستم بگیرم(البته یه جوری که دروغ نشه بگید) تا سر صحبت باز بشهیا اینکه همین کار رو به صورت پیامکی انجام بدید و ادامه بدید تا تمایلش بیشتر بشهو برای خواستگاریتون بیاد البته مواظب باشید که دلتون بیشتر از این گرفتارش نشه کهاگه نتونستید جذبش کنید برای فراموش کردنش کمتر ناراحتی تحمل کنید  

در این زمینه مطالب لینک زیر رو ببینید

http://moshaver41.ir/post/category/58

در نهایت هم اگه خواستید فراموشش کنید مطلب زیر رو بخونید

http://moshaver41.ir/post/183

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 3,002
  • بازدید کلی : 51,089
  • کدهای اختصاصی