loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 58 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
###:
سلام ببخشید بحث رو به هم ریختم یه سوال فوری داشتم دوستان من یه خواستگار دارم که خییییییلی مذهبی و هیئتیه خیلی هم روی این مسئله حساسه کارش هم یه جورایی به اعتقاداتش می خوره ولی من نه اینکه مذهبی نباشم معمولی ام ولی خانوادم اهل عروسی بزن بکوب و ...غیره اند.در صورتی که پسره مخالف صددرصد آهنگه من نمی گم بی دینم ولی آهنگ گوش می دم می دونمم اگه عروسیم آهنگ نباشه تو فامیل به مشکل بر می خوریم و مامانم عذاب می کشه از یه طرفیم پدرم مذهبی نیست و این از دید این پسره پنهون نموند حالا من موندم بهشون چی جواب بدم بگم آره باباو فامیلمو چیکار کنم بابام تو ظاهر راضیه ولی بعدا تو دین با این پسره به مشکل بر می خوره چون مادر پسره گفته کسی که ولایتی نباشه و ...ما باهاش قطع رابطه می کنیم از یه طرفی بهش بگم نه خدا و پیر و پیغمبرو چیکار کنم تو رو خدا کمکم کنید دوستان تو بد دو راهیی گیر کردم از آقا مهدیارم می خوام اگه می شه یه پست جدا در این مورد درست کنن و نظر همه دوستان رو در مورد مشکلم بدونم ممنونم

این کامنت تو نظرات بحث آزاد بود اما چون جناب مهدیار نبودن کمی دیر شد و تو همون بحث آزاد برخی دوستان جوابهائی رو دادن اما چون صاحب این کامنت خواسته بودن، پستش کردیم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 3,167
  • بازدید کلی : 51,254
  • کدهای اختصاصی