loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 25 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من یه پسر حدوداً 22 ساله هستم،از یه خانواده ی فرهنگی که موقعیتمالی نسبتاً خوبی داره. از سه سال پیش که وارد دانشگاه شدم همون اوایل توجهم به یهدختر خانمی جلب شد. ایشون خانم با ایمان و محجبه ای هستن. من هم چون تو زندگیم باهیچ دختری رابطه نداشتم واسه همین بلد نبودم چطور ابراز علاقه کنم. این روند ادامهداشت تا اینکه چند وقت پیش با واسطه کردن یکی از دوستای این خانم بالاخره باهاشونصحبت کردم. ایشون گفتن اصلاً هنوز به ازدواج فکر نمی کنن. وقتی گفتم من تا هر زمانکه موقعیت ازدواج براشون آماده بشه صبر می کنم ایشون گفتن به من و احساس من احتراممیگذارن ولی فعلاً احساس علاقه ای نسبت به من ندارن..اما گفتن شاید بعداً به وجودبیاد اما مصرّانه از من می خواستن منتظرشون نمونم. الآن به هیچ عنوان نه می خوام و نه می تونمکه از فکر ایشون بیرون بیام. و واقعاً نمی دونم باید چیکار کنم. از طریق خانوادههم تا زمانی که ندونم ایشون چه جوابی میدن نمی تونم اقدام کنم. خواهش می کنم کمکمکنید همیشه تشکر


 

جواب:

سلام

شما اشتباه می کنی که فکر می کنی اون دختر باید جواب بده و بعد ازکانال خانواده اقدام کنی بخاطر اینکه درصدی از جواب مثبت دختر به خانواده اش بستگیداره یعنی نظر خانواده چه مثبت و چه منفی بر دختر اثر گذاره و ممکنه تصمیمش رو عوضکنه یعنی اگر خونواده اش از تو خوششون بیاد و ازت تعریف کنند اون دختر ممکنه نظرشنسبت به تو مثبت بشه و بیشتر در موردت فکر کنه و نقاط مثبتت رو ببینه و بهت علاقهمند بشه و اگر خونواده اش از تو خوششون نیاد و ازت بد بگن حتی اگر نظر مثبت همداشته باشه ممکنه نظرش عوض بشه و ردت کنه بنابر این نباید با جواب مثبت دختر وعلاقه اولیه او همه چیز رو تموم شده بدونی و نقش خانواده رو به حساب نیاری چونممکنه بدجور ضرر کنی علاوه بر اینکه ممکنه کلی صبر کنی تا اون دختر به تو علاقهمند بشه و بعد به خواستگاری بری و خانواده علی رغم علاقه دختر مخالفت کنند در اونصورت تمام صبر کردنت بی خودی می شه و متوجه می شی که عمرت رو بی جهت تلف کرده ای

از اینا گذشته خود خواستگاری در مثبت شدن نظر دختر موثره چون می بینهجدی جدی اونو برای ازدواج می خوای اما وقتی خودت به تنهایی ازش خواستگاری می کنیممکنه باور نکنه که قصدت ازدواجه و بهت به صورت جدی فکر نکنه که علاقه مند بشه

پس اینکه به نظرت می رسه اول باید دختر نظر مثبت بده و بعد برایخواستگاری جلو بری کاملا نادرسته بخاطر اینکه همون طور که نظر دختر مهمه نظرخونواده اش هم مهم و تاثیر گذاره به حدی که می تونه جلوی ازدواج رو بگیره  وهمچنین خود خواستگاری در مثبت شدن نظر دخترموثره در نتیجه اگر همه مواردی که در ازدواج اثر گذاره در کنار هم پیش بره بهترهچون در مدت کوتاهی تکلیف معلوم می شه پس بهترین حالت اینه که وقتی دختری رو مناسبمی دونی منتظر نشی ببینی که اونم موافقه یا نه بلکه فورا از طریق خانواده بهخواستگاریش بری تا هم خونواده نظرش رو بده و هم خود دختر بگه که تو رو می خواد یانه وگرنه ممکنه کلی برای کسب رضایت دختر عمرت تلف بشه و بعدم که به خواستگاری میری با مخالفت خونواده همه نقشه هات نقش بر اب بشه و تازه بخاطر دلبستگی که در اینمدت پیدا کردی باید کلی رنج هم بکشی که فراموشش کنی در صورتی که اگر تکلیف خیلیزود روشن بشه دلبستگی اونقدر زیاد نمی شه که خیلی اذیت بشی

پس در اولین فرصت برای خواستگاریش از طریق خانواده اقدام کن تا زودترتکلیفت معلوم بشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 3,148
  • بازدید کلی : 51,235
  • کدهای اختصاصی