loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 23 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من  ۲۴ سالمه و دانشجو هستم میخوام بهم بگید مشکل منچیه و با چی حل میشه؟ آیا من مریض هستم؟ لطفا کامل توضیح بدید و خیلی جامع بهموضوع نگاه کنید لطفا دوستان کسی بیخودی نظری از جانب خودش نده امروز رفتمآموزشگاه زودتر از موقع رفتم هنوز کلاس قبل بیرون نرفته بودن نگام فتاد به کفشاشونهمه کفشا دخترونه بود و در ذهن من فکرایی که در آن چن لحظه نقش بست " چقداینا کوچولو و ناز هسن ینی اونایی که اینارو میپوشن چقد باید ظریف باشن چقد خشکلباشن. برم کفشاشونو دس بکشم سایزوشونو بردارم نگا کنم. حدود ۵ دقیقه همینطور ذهنمدرگیر بود. رفتم داخل نشستم رو صندلی تا کلاس بیان بیرون و برم تو داشت صداشونمیومد تو دلم اب میشد برا تن صداشون و گوشامو تیز تر میکردم. صدای خندشون یه دفهبلند شد این صدای خنده منو دیوونه کرد تا آخر کلاسم که نزدیک ۵ ساعت بود این صدادر گوش من طنین انداز بود. نگا کردم کنار دستمو دیدم یه کیف دخترونس دس گذاشتم بهبندش و دلم خواس بازم دسته کیفو گرفتم و تو ذهنم این بود که یه دختر با دستایظریفشو اونو لمس کرده و من دسم جای دسش هستش. فرا تر از اون این که فکر میکردمالان تو اون کیف چقد چیزای خشکل میتونه باشه مثل رژ لب. گل سر ...موقعیکه اومدن بیرون تک تکشون دوس داشتم نگا کنم اما خجالت میکشیدم اما تا اونجا کهمیتونسم دزدکی نگاش میکردم به همه چیشون زوم میکردم. حتی نحوه خدافظی کردنشون راهرفتنشون رنگ لبساشون مدل لباساشون حرف زدنشون ...اینا برا چند ساعت من هستش ببینید من درطول زندگی چی میکشم!هردختری یه نمکی داره یه نازی داره یه جوری عاص هسش، یکی قشنگ میخنده یکی دندوناشمرتبه یکی قدش یکیش لاغریش یکیش از اندام کوچویکش ویکیش از خوش فرمیش یکیش ازبزرگیش یکیش از ارایشش یکی از اینکه ارایش نمیکنه! و یه دنیـا چیزای دیگه که واقعامتعجب میشید از گفتنش و از همشووون خوشم میاد همشونو دوس دارم خدا چقد قشنگ خلقشونکرده و آفریدشون واقعا فک کنم حوا به دنیاا اومد تبارک ا... گفته شده....دنیایمن شده دختر و زن در همه حال مریض شاد غمگین حتی به جون عزیزانم قسم سر نماااز درفکر جنس مخالف هستمو ورهام نمیکنه مرتب به حالت تحریک هستم و داغ میشه بدنم. آقایکریمی من در محلی که دختر وجود داشته باشه ذوب میشم میفهمید ینی چی؟ اگه اونطرفخیابون حتی ۱ دختر وایساده باشه فک میکنم داره منو نگاه میکنه حتما و منم خیلیخودمو میگیرم من از لحاظ قیافه تیپ هیچ مشکلی ندارم. که فک کنید بخاطر نداشتن اینچیزا و اینکه دختری بهم پا نمیده عقدای شده باشم. قد بلند خوش لباس خوش هیکل چهرهخوب... دارم.درتمام اموراتم افکارم در تلاش هستن که یه دختر کنار اون افکارم باشه مثلا دارم داخلباشگاه ورزش میکنم در ذهنم فکر میکنم که مثلا دختر کجارو بیشتر دوس داره همون جاروبهتر روش کار کنم...مدامدر حال رویا سازی های عاطفی و عاشقانه و جنسی برای زندگی آیندم با کسی که ازدواجخواهم کرد هستم.( البته کسی در زندگیم نیست) اگه بعضی از این فکرارو بهتون بگمواقعا انقد بعضیاش بچه گانس که خجالت میکشم. خدارو شکر دانشگامون مختلط نیس وگرنهمطمئنن به هیچ وجه نمیتونسم درس بخونم. اقای کریمی در صورت صلاح دید خودتون خواستیدبذارید تا عموم ببینن و نظر بدهن. تشکر. منتظر جواب شما هستم. اومدم اینجا به شما بگم تا بدونم آیا من مریض هستم؟؟ و نیاز به دکتر دارم؟

 

جواب:

سلام

شما مریض نیستی و نیاز به دکتر هم نداریشما نیاز به همسر داری حکایت شما حکایت انسان گرسنه ایه که وقتی از کنار غذاخوریهای مختلف رد می شه و بوی غذا به مشامش می رسه، دلش برای خوردنش پرمی زنه اگراون انسان گرسنه مریضه شما هم مریضی، پس شما مریض نیستی چون کشش نسبت به جنس مخالفبه صورت طبیعی در هر انسان بالغی هست و چاره اش هم ازدواجه

شاید بگی اگه مریض نیستم پس چرا من فقطاین طورم و بقیه پسرا این طور نیستند جوابش اینه که اولا: از کجا می دونی اونا اینطور نیستند اگر به تو نمی گن دلیل بر این نیست که از دیدن دخترا لذت نمی برن البتهاین درسته که نیاز جنسی افراد شدت و ضعف داره ولی اصلش در همه هست و ممکنه نیازجنسی تو از معمول پسرها بیشتر باشه و شدت نیاز جنسی هم مریضی نیست ثانیا: شدتتحریک شما می تونه بخاطر این باشه که تا بحال با دخترا رابطه نزدیک نداشته ای و بهعبارت دیگه شدت تحریک شما بخاطر اینه که هنوز پاکی و اهل رابطه دوستانه با دخترانبوده ای نشونه اش هم اینه که می گی دانشگاهتون مختلط نیست و اینو حتمی بدون کهاگر در بین دخترا بودی و باهاشون رابطه داشتی از شدت تحریک شدنت کم می شد و مثلخیلی از پسرای دیگه می شدی که بسیاری از گفتار و رفتارهای دخترا تحریکشون نمی کنهتفاوت شما با اونا مثل کسیه که تا بحال غذای لذیذ خاصی رو نخورده وقتی اولین بار اونومی خوره لذتش براش بسیار زیاده اما وقتی برای بار دوم و سوم می خوره لذتش کمتر میشه ، مساله جنسی هم همین طوره کسانی که در محیط مختلط با دخترا هستند بعد یه مدتحساسیتشون رو نسبت به جنس مخالف از دست می دن و از شدت تحریکشون کاسته می شه  

شاید بگی: پس اگر این طوره خوش بحال اوناکه در محیط مختلط بوده و با دخترا رابطه داشته اند و این قدر از دیدن دخترا تحریکنمی شن جوابش اینه که اتفاقا برعکسش درسته و باید گفت خوشا بحال شما که اهل رابطهنبوده ای و تحریک پذیریت رو نسبت به جنس مخالف از دست نداده ای چون کسی که دخترهایزیادی رو دیده و دخترا براش عادی شده اند ممکنه در انتخاب همسر مشکل پسند بشهبخاطر اینکه امکان داره دختری رو که به خواستگاریش می ره با دخترای زیادی که دیده مقایسهکنه و به نظرش زیبا نیان و در نتیجه ازدواجش به تاخیر بیفته علاوه بر اینکه وقتیهم که ازدواج می کنه ممکنه همسرش اون طور که باید و شاید براش جلوه نداشته باشه ودر نتیجه به سمت زنهای دیگه کشیده بشه، در صورتی که اونی که همسرش اولین دختریه کهاز نزدیک باهاش رابطه داشته، علاقه اش نسبت به او بسیار شدیده و همین ضامن خوبیبرای پایداری خانواده است چون هرچه جذابیت زن برای مرد بیشتر باشه مرد بیشتر بهسمت او کشیده می شه و در نتیجه ابراز علاقه و محبتش به زنش بیشتر می شه و در سایهاین محبت شدید هماهنگیشون بیشتر می شه و اختلافاتشون به راحتی حل و یا حتی از بینمی ره

به عبارت دیگه: کشش عاطفی و جنسی نسبت بههمسر موهبتی خدا دادی است که ضامن پایداری خانواده است و هر عاملی که به اینجذابیت لطمه بزنه به پایداری خانواده ها لطمه خواهد زد و اختلاط و رابطه با جنسمخالف هم از مواردی است که جذابیت جنس مخالف رو کم می کنه و در نتیجه ممکنه از شدتکشش به همسر کاسته بشه و در نتیجه خانواده از پایداری لازمه برخوردار نباشه لذاهرچقدر یک جوون وقت ازدواج پاک تر باشه، زندگی بهتری در انتظارش خواهد بود چون کششاو نسبت به همسرش شدیدتره البته لازمه بعد ازدواج اهل نگاه به نامحرم نباشه و عکسو فیلم جنسی هم نبینه و از جنس مخالف هم حریم بگیره تا ضمانت پایداری خانواده اش بالابره

نتیجه اینکه شما مریض نیستی بلکه علاوهبر اینکه ادم پاکی هستی کاملا هم سالمی و برای اینکه گوهر پاکیت رو خراب نکنی لازمهکه هرچه زودتر ازدواج کنی تا هم این قدر اذیت نشی و هم ارامش لازم در یک زندگیپایدار نصیبت بشه    

شاید بگی: ازدواج سبب می شه ادم به یه دختربرسه در صورتی که حالت من طوریه که هرکدوم از دخترا برای من یه جلوه ای دارن و چهطور ممکنه که یک دختر بتونه جوابگوی جلوه دخترای دیگه باشه جوابش اینه که ادمگرسنه هم اگر بهش بگن کدوم یک از این غذاها رو می خوای می گه همشون رو می خوامبخورم، اما وقتی یکی رو خورد و سیر شد دیگه هیچ کدوم رو نمی خواد، مساله جنسی همهمین طوره تا وقتی کسی ارضا نشده همه رو می خواد اما وقتی از طریق ازدواج ارضا واروم شد تمام رنگی ها رو سیاه و سفید می بینه یعنی دخترا جلوه شون رو براش از دستمی دن و دیگه اون کشش قبلی رو ندارن مگر اینکه کسی قبل ازدواج مزه رابطه با دخترایمتعدد رو چشیده باشه که در این صورت ممکنه نتونه بعد ازدواج به همسرش اکتفا کنه وبعد مدتی از چشمش بیفته و فیلش یاد هندوستان کنه و هوس کنه که با غیر همسرش رابطهپیدا کنه ، پس فردی مثل تو که اهل برخورد و رابطه با دخترا نبوده اگر به همین صورتازدواج کنه تمایلش به دخترای دیگه از بین خواهد رفت

موفق باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 3,082
  • بازدید کلی : 51,169
  • کدهای اختصاصی