loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 47 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دختر 24 ساله ام . این هفته نامزدیمه ولینامزدم هنوز موهامو ندیده .موهام نسبتا کمه و ریزش داره و نازکه .یعنی ریزش مویارثی هست . خیلی ناراحتم.برای خوب شدنش دارم قرص و اینا می خورم که فعلا اثرینداشته :(( .اینتو روحیم خیلی اثر گذاشته و وقت هایی که به موهام توجه می کنم خیلی اعتماد بهنفسمو از دست می دم. می گید به یه نفر سوم بگم .نشون دادم ولی بقیه می خوان دلداری بدن ومیگن مهم نیست و عادی میشه و از این حرفها . بعدشم می گن اگه بهش بگی بدتر حساس میشه و بدتر می شه
می گید محرمیت یا این که بدون حجاب ببینه و از نظر شرعی اشکال نداره. فکر نمی کنم بشه . چون اولا فکر نمی کنم خانوادم رضایت بدن . بعدش مطرح کردن ازجانب خودم باعث کوچک شدن من می شه . بعدشم چون چند سال سابقه اشنایی داریم و بهشعلاقه ی زیادی دارم اگه موهامو ببینه و بخوره تو ذوقش واقعا نمی دونم باید چه کارکنم ! اینمورد در مورد ترک های پوستی هم دارم ! این ها دیگه نشون دادنش خیلی سخته . این کهگفته بودید محرم بشید و طوری جلوش ظاهر شید که ببینه ترک ها را . خوب فکر می کنمنه فرصت چنین کاری را داریم چون نهایتا تا زمان نامزدی اصلی یه روز ببینمش و بعداصلا چنین پیشنهادی از جانب دختر اصلا پیشنهاد قشنگی نیست بعدش با وجود شرمو حیایدخترانه نمیشه طوری جلوش ظاهر شد که اون ترک ها را ببینه و در مقابل خانواده خودمو خانواده اون بهم احساس سبک شدن دست می ده . لطفا هم شما و هم دوستان بهم کمککنید و بگید چه کار کنم با وجود زمان کمی که داریم . حدود 3 سال هست اشنایی داریمو البته میشه نامزدی را هم عقب انداخت .نمی دونم باید چه کار کنم لطفا سوال من را رویسایت بزارید تا دوستان جواب بدن.خواهش می کنم . وقت کم دارمممممم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 3,151
  • بازدید کلی : 51,238
  • کدهای اختصاصی