loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

تورو خدا راهنماییم کنید دیگه دارم دیوونه میشم.4ماهه که عروسی کردیم.قبلش هم 8 ماه عقد بودیم.شوهرم مرد خوبیه ولی بعضی از رفتاراشمنو خیلی اذیت میکنه.من جرات ندارم ناراحتیمو بیان کنم چون حتی اگه حق با من باشه یهجوری رفتار میکنه که انگار قهره و شرایط عوض نمیشه تا من پا پیش بذارم.نمیتونم باهاشدرد دل کنم.خیلی ناراحتم.اصلا اهل ناز کشیدن نیست و فکر کنم اگه من قهر کنم تا 10 روزهم کاری نکنه.احساس میکنم تو ازدواج شکست خوردم.


 

جواب:

سلام

اینکه قهر می کنه و اهل ناز کشیدن نیست و همیشهشما پا پیش می ذارید می تونه از دو علت ناشی بشه، اول اینکه: ممکنه اخلاقش این طورباشه که در این صورت همیشه با همه کس حق به جانب برخورد می کنه و انتظار داره کهحتی وقتی اشتباه می کنه دیگران در برابرش کوتاه بیان اگر این طوره باید باهاش صحبتکنید و از راه احساسی وارد بشید و بهش بگید که چقدر این حالتش شما رو ازار میده تابخاطر علاقه ای که به شما داره این کار رو نکنه

دوم اینکه: ممکنه این حالتش بخاطر این باشه کهعلاقه او به اندازه علاقه شما نیست و در نتیجه بخاطر اینکه می دونه خیلی دوستشدارید وقتی حرفی پیش میاد قهر می کنه تا شما برای اشتی قدم جلو بذارید اگر مشکلاین باشه شما باید تلاش کنید علاقه ایشون به شما زیاد بشه یعنی سعی کنید از نظراخلاق و رفتار طوری که اون می خواد باشید و همچنین از نظر رابطه زناشویی تحویلشبگیرید و از هر راهی می تونید زمینه رضایتمندیش رو فراهم کنید تا دلش به سمت شماجلب بشه

شاید بگید اگه اون قهر کنه و من به او محبت کنممعناش اینه که با این کار به او جایزه خواهم داد جوابش اینه که زندگی به معنی محبتدر مقابل محبت نیست یعنی این طور نیست که اگر به ما محبت شد محبت کنیم بلکه بایدکاری کرد که محبت بر زندگی حاکم بشه هرچند در مقابل محبت بی مهری ببینه چون اینکار سبب می شه علاقه همسر تدریجا زیاد و در نتیجه بی مهریش به محبت مبدل بشه

البته اگر بعد مدتی محبت از جانب شما دیگه قهرنکرد یا اگرم قهر کرد خودش برگشت که هیچ اما اگر بازم قهر کردن ادامه پیدا کرد احساسکردید که از محبت شما سوء استفاده می کنه معلوم می شه که محبتش زیاد نشده یا اینکهبه اندازه شما نرسیده و در نتیجه انگیزه ای برای ناز کشیدن نداره لذا در این صورت وقتیقهر نابجا کرد اون قدر طرفش نرید تا خودش به طرفتون بیاد و اگر هرچه انتظار کشیدیدطرف شما نیومد بدون اینکه نازش رو بکشید باهاش صحبت کنید و کارهایی رو که براشکردید توضیح بدید و ازش دلیل کارش رو بخواهید تا شاید از طریق تعامل گفتاری مشکلتونحل بشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 3,030
  • بازدید کلی : 51,117
  • کدهای اختصاصی