loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 13 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من دختری 26 ساله هستم.خواستگاری دارم که تمام خصوصیاتمد نظرم را دارا می باشد ومورد تایید پدر و مادرم نیز قرار گرفته است ولی از نظر چهرهمورد پسند من نیست یک چهره کاملا معمولی با چشمان پف دار و فقط پنج سانت از من بلندتر است در خوانواده ما همه قد بلندی دارند ایشان از برادرانم و حتی خواهرم و پدرم کوتاهترمی باشد هر جلسه ای که با ایشان صحبت می کنم به خودم می گم باید بهش جواب منفی بدهمتا فردای ان روز هم این حس را دارم ولی بعد پشیمان می شوم اگر امکان داره هرچه سریعترمن را راهنمایی کنید.

 

جواب:

سلام

در مورد قدش عرض می کنم که همین قدر که از شمابلند تره کافی است و نیاز نیست که از بقیه اعضای خانواده شما هم بلند قد تر باشه

در زمینه عدم پسند قیافه مطلب زیر رو مطالعهکنید

http://moshaver41.ir/post/141

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 2,963
  • بازدید کلی : 51,050
  • کدهای اختصاصی