loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 11 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

من با دختری نامزد هستم و همدیگر رو خیلی دوست داریم او سالها قبل نامزدی داشته که همدیگه رو دوست داشتن ولی اون فوت شده حالا بعد گذشت این همه سال هر چند وقت یکبار نامزد سابقش به خوابش میاد.دختر میگه:من هیچ احساسی نسبت اون ندارم،ولی اون میاد و به من خیلی نزدیک میشه و دستام رو می گیره و با این کار اون من اروم می شم و حس خوبی دارم حالا من با یه همچین کسی ازدواج کنم در اینده مشکلی با این جریان واسه من درست میشه یا نه؟ به نظر شما در آینده این مشکل حل می شه یا نه

 

جواب :

سلام

خدمت شما عرض می کنم با توجه به اینکه شما هم همدیگه رو دوست دارید و دختر هم الان احساسی نسبت به اون پسر فوت شده نداره مشکلی پیش نمیاد چون وقتی که نسبت به او احساسی نداره معلوم می شه این حس خوب و آروم شدنش در خواب اصلا احساس عاطفی نیست تا احیانا بخواد مشکل ساز بشه

غیر از اینکه حتی اگه احساس عاطفی هم باشه بازم طوری نیست چون مگه زنانی که شوهرشون می میره و ازدواج می کنن در زندگی جدید به مشکل می خورن؟

از اینا گذشته اینو بدونید که بعد عروسی بخاطر ارتباط عاشقانه و زناشویی عشق و دلبستگی طرفین خصوصا مرد خیلی شدیدتر می شه که در سایه اون این مساله خیلی کم رنگتر خواهد شد

حرف آخر هم اینکه شما برای اینکه مشکلتون کاملا حل بشه و نگرانیتون کلا بر طرف بشه به ایشون بگید که دیگه این خوابها رو نقل نکنه و شما هم ازش نپرسید و در موردش حرف هم نزنید بلکه حتی بهش فکر هم نکنید چون فقط موضوع رو تازه و شما رو پریشون می کنه در صورتی که اگه حرفش بین شما نباشه یواش یواش به فراموشی سپرده می شه و هرچه می گذره در ذهن شما کم رنگ تر می شه و بیشتر راحت می شید

موفق باشید

برچسب ها خواب دیدن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 2,536
  • بازدید کلی : 50,623
  • کدهای اختصاصی