loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

 من دختری27 ساله با تحصیلات لیسانس و تک دختر و فقط یک برادر دارم ولی متاسفانه در خواستگاراصلا شانس با من همراه نیست . آدم پر توقعی نیستم هیچ وقت مهریه زیاد نخواسته ام هیچوقت به ثروت و زببایی اهمیت نداده ام ولی تک و توک خواستگار هایی که دارم به دلایلمختلف از دست می دهم از لحاظ نجابت هم فقط یکی دو مورد دوستی داشته ام که اونم فقطبه قصد ازدواج بوده و اصلا رابطه ای خصوصی با آنها نداشته ام . الان یک خواستگار دارمکه در محل کارم با او آشنا شده ام خودش آدم خوبیه ولی خونوادش بدون اینکه تا حالا منودیده باشند مخالف ازدواج ما هستند تمام تلاشمون را برای رسیدن به هم کرده ایم ولی راضینمی شن به نظر شما ما باید چکار کنیم ادامه بدیم یا جدا بشیم از شما خواهش می کنم راهنماییمکنید خیلی در شرایط بدی هستم.

 

جواب :

سلام

اگه علت مخالفت رو می گفتید بهتر می تونستمراهنماییتون کنم اما به صورت کلی چند مطلب رو عرض می کنم:

اول اینکه: در حالت فعلی که خانواده پسر مخالفنخواستگار شما نگه من حتما می خوام باهاش ازدواج کنم بلکه بگه می خوام با مشورت شمادر صورتی که صلاح بدونید این کار رو بکنم و سعی کنه اونا رو راضی کنه که برایبررسی کردن تناسب تو و پسرشون به خواستگاریت بیان

دوم : اگه اینو قبول نکردند پیشنهاد ملاقاتمادرش با شما رو بده و اگه در دل مادرش جا کنی کار حله

سوم : اگه بتونه بزرگتری از فامیل رو واسطه کنهکه با پدر مادرش صحبت کنه

چهارم : پیشنهاد حکمیت مشاور رو بده یعنی درصورت تایید مشاور اونا هم قبول کنند که شما ازدواج کنید

پنجم :اگه مورد قبل رو قبول نکردند شما دو نفرپیش مشاور برید و از اون اوکی بگیرید و او برای راضی کردن پدر مادرش استفاده کنه

ششم: اگه تایید مشاور رو هم قبول نکردند بااستفاده از راهکارهایی که در لینک زیر اومده خونواده اش رو راضی کنه

http://www.moshaver41.ir/post/category/47

موفق باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 3,060
  • بازدید کلی : 51,147
  • کدهای اختصاصی