loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 12 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال :

سلام

سال پیش باپسری اشنا شدم همیشه مثل برادرم دوسش داشتمواونم به گفته ی خودش مثله خواهرمنم میخواست باهم دردودل میکردیم اوایل ازدختریبرام تعریف میکرد که4سال باهم دوست بودن ولی دراخردختره ازدواج میکنه حتی تایه مدتبعدازازدواج هم باهم تماس داشتن ومیگفته ازاینکه ازدواج کرده پشیمونه...3ماهازرابطه ماگذشت ودرکمال ناباوری اون پسرازمن خواستگاری کرد اولش قبول نکردم چونمیدونستم هنوزم تودلش به اون دخترفکرمیکنه ولی ایشون کارایی کردن کردکه منباورکردم که تودلش جاگرفتم ازم خواست تاپایانه سربازیش وتاوقتی که شرایطش واسهازدواج جوربشه صبرکنم منم چون دوسش داشتم قبول کردم .خوانوادش ازرابطه یماخبرداشتن منم به اصراراون موضوع را بامادرم درمیو ن گذاشتم واون تلفنی با مامانمحرف زدمادرم مخالف رابطه ی مابود ومرتب میگفت تاوقتی نیومده خواستگاریت باهاش حرفنزن ولی من قبول نمیکردم بهش اعتمادداشتم علاقشوبهم ثابت کرده بود تااینکه 1ماهپیش سره یه موضوعی باهاش قطع رابطه کردم مقصراون بود باعث شدبه دوست داشتنش شک کنمتواین 1ماه مرتب میومدسراغم واظهارپشیمونی میکردولی من راضی نمیشدم باهاش دوستباشم تازه داشتم نرم میشدم که یه فرصته دیگه بهش بدم که ازخواهرزادش که دوستصمیمیمه شنیدم که داییش هنوزم گاهی با اون دختره حرف میزنه شوکه شدم وقتی باهاشحرف زدم گفت میخواسته همه چیزوبهم بگه ولی من بهش فرصت ندادم گفت براش مهم نیستباهاش دوست باشم یانه ولی شرایطش برای ازدواج جوربشه میادسراغم چون دوسم داره
سوال من اینه که چطورحرفاشوباورکنم اگه به همون اندازه کهتویک سال ادعامیکردمنمودوست داشت جواب دختری روکه ازدواج کرده نمیداد به علاوهاینکه تواین مدت خیلی دروغای ریزو درشت بهم گفته من نه تنها به اون بلکه دیگه بههیچ مردی اعتماد ندارم
هنوزم دوسش دارم ولی دوست داشتنه اونوقبول ندارم چطورباکسیزندگی کنم که دلش پیشه یه زنه دیگست اگه یه روزی اومدخواستگاریم چه جوابی بهشبدم؟؟الان که بهم پیام میده چیکارکنم؟دلم هنوزباهاشه ولی اون ارزشه منوزیرپاگذاشتآیا به خاطرکارایی که کرده دلموزیرپابذارموقیدشوبزنم یا به خاطرعلاقم وسماجت اونواظهارپشیمونیش همه کارا ودروغایی که گفته فراموش کنم؟

 

جواب :

سلام

به نظر من وقتی یه پسر میره خواستگاری نشونه صداقتشه کهواقعا دختر رو می خواد و تا قبل اون هرچی حرف بزنه باد هوا است در حالی که دخترااین طور نیستن وقتی که دل می بندند همون دل بستنشون نشونه صداقتشونه چون دخترا اکثرابرای ازدواج ارتباط پیدا می کنند و هدفشون از دل بستن همسری است یعنی نگاهشون بهپسر به عنوان همسر اینده است

به همین خاطر وقتی دل به پسری می بندند از هر پسر دیگه میبرن اما پسرها این طور نیستن و دل بستنشون معمولا برای ازدواج نیست به همین دلیل هیچدختری نمی تونه به دل بستن پسر اعتماد کنه که چون دوستش داره پس تمومه و اونو برایازدواج می خواد چون دل بستن پسر اصلا نشونه قصد ازدواج نیست

پس وقتی صداقت پسر ثابت می شه که برای خواستگاری رسمی همراهخانواده اقدام کنه در این صورته که می شه مطمئن بود که این دختر رو می خواد

پس اگه پسر با چند دختر رابطه داشته باشه خواستگاری یکیشونبره نمی شه گفت دروغ می گه و اونو نمی خواد چون طبیعت پسر این طوره که دوستی هاش الزامابرای ازدواج نیست تا فقط با یکی بتونه دوست بشه و اگه با یکی دوست شد دلش به سمتکس دیگه نره

اما دختر چون برعکسه و دوستیاش برای ازدواجه و وقتی دلش روبه یه پسر داد کس دیگری رو در دلش راه نمی ده

و اشتباه دخترا در اینه که پسرا رو با خودشون مقایسه می کننو چون خودشون فقط برای ازدواج دوست می شن می گن برای ازدواج فقط باید به یک نفر دلبست پس اگه دلش پیش ما است نباید پیش کس دیگه باشه

البته نمی خوام بگم که ارتباط با دخترا کار درستیه چون هرگونه ارتباط گناه الود خلاف شرعه و حرامه البته فکر نکنید رابطه ای که به هدف ازدواجهاستثنا است و اگه گناه الود باشه حرام نیست

ارتباط ارتباطه چه به هدف ازدواج چه غیر ازدواج اگه محرکشهوت باشه و یا ترس از به گناه افتادن درش باشه حرامه

نتیجه اینکه هرگونه ارتباط رو باهاش قطع کنید و اگه خواستگاریشما اومد بهش اعتماد کنید و بدونید حالا که اومده شما رو برای ازدواج می خواد اما لازمهبهش بگید که شما رو مطمئن کنه که با هیچ دختر دیگه ای رابطه نداره و نخواهد داشت.

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 2,995
  • بازدید کلی : 51,082
  • کدهای اختصاصی