loading...
مشاور ازدواج
اخبار سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عشق عوضی 0 32 moshaver41
یاسین بازدید : 45 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سوال:

سلام

من به خواستگاری دختر دیپلمه ای رفتم امامتاسفانه به دروغ بهش گفتم که من لیسانس دارم در صورتی که من فوق دیپلم دارم علتشهم این بود که خجالت کشیدم راستش رو بگم و اصلا هم قصد فریبش رو نداشتم، الانموندم چه کنم می ترسم حقیقت رو بگم اونم منو رد کنه چه کنم؟


 

جواب:

سلام

اونی که مهم تر از اصل مساله است اینه که ایشونممکنه احساس کنه ادم بی صداقتی هستی و به این علت ردت کنه

لذا باید مساله رو یه جوری بهش بگی که متوجهبشه که کارت بی علت نبوده و قصد فریبش رو هم نداشتی

در این زمینه دو کار مقدماتی می تونی انجام بدی:

اول اینکه: تا زمانی که مطلب رو بهش بگی درمورد صداقت خودت و اینکه اهل دروغ نیستی توضیح بدی و اعتمادش رو جلب کنی که وقتیاون مطلب رو عنوان می کنی قبول کنه که اون یک مورد استثنا بوده

دوم اینکه: می تونی در مورد صداقت طرف مقابل درازدواج صحبت کنی و بهش بگی اگر بفهمی طرفت بهت دروغ گفته ایا باهاش ازدواج می کنییا نه؟ و اگر گفت نه، بهش بگی : اما به نظر من اگر برای دروغش دلیل داشته باشه ودلیلش قانع کننده باشه نباید ردش کرد

در مورد نحوه مطرح کردنش هم عرض می کنم می تونیبا این مقدمه شروع کنی که من خیلی وقتها ضرر خجالتم رو می کشم و به همین خاطراشتباهی می کنم که بعدا نمی دونم چه جوری باید جبرانش کنم

بعد بگو: من یه مطلبی رو بخاطر اینکه روم نشد راستشرو بگم اشتباه گفتم و الان موندم که اگه بگم در مورد من چی فکر می کنی؟ ایا تصورمی کنی که من ادم دروغ گویی هستم ؟ در صورتی که من این طور نیستم بلکه بخاطر اینکهدر موقعیت خاصی قرار گرفتم این کار رو کردم که دیگه تکرار نخواهد شد  

اونوقت در ادامه، می تونی قضیه رو بهش بگی، اگراین کار رو بکنی، به دلیل اینکه به صورت تدریجی در جریان قرار می گیره، احتمالاینکه عکس العمل شدید نشون بده کمتره

در مورد زمان مطرح کردنش هم عرض می کنم می تونیبه تاخیرش بندازی تا بلکه بخاطر دیدن نقاط مثبت تو احتمال به هم زدنش کم بشه ولی بایدتا قبل از اینکه خودش بفهمه بهش بگی چون اگر خودش بفهمه احتمال عکس العمل شدیدشبیشتر خواهد بود

با تمام این حرفها، باید اماده باشی که اگرخواست ازدواج رو به هم بزنه منصرفش کنی و در این جهت از راه که شده مثل اصرار وحتی التماس استفاده کنی تا تو رو ببخشه

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب پربازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 3,022
  • بازدید کلی : 51,109
  • کدهای اختصاصی